czwartek, 13 lutego 2014

Rozdział 24

* Oczami Megan*
Wróciłam z toalety, a Niall z chłopakami o czymś rozmawiać. Nie chciałam im przeszkadzać i postanowiłam sobie pograć sama. Szło mi dość dobrze, ale czułam się jak piąte koło u wozu. Postanowiłam wrócić do domu. Nic tu po mnie. Rzuciłam jeszcze raz kulą do kręgli i zbiłam prawie wszystkie. Po tym poszłam po swoje rzeczy. Wzięłam torbę i chciałam iść oddać buty, które były własnością kręgielni i odzyskać swoje. Gdy byłam już prawie przy kasie podszedł do mnie Niall.
- A ty gdzie idziesz?- Spytał zaskoczony.
- Prawdopodobnie do domu.- Odpowiedziałam nie pokazując żadnych emocji.
- Czemu?
- Bo mnie olewasz?- Odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
- To nie tak.- Powiedział.
- A jak? Myślałam, że ten dzień spędzimy razem.- Mówiłam.- Nie chce Cię ograniczać.- Dodałam.
- Spotkałem ich przypadkiem i chciałem z nimi porozmawiać.- Powiedział.
- To idź z nimi rozmawiaj, a ja wrócę do domu.
- Daj spokój. Nie idź.- Mówił.- Posiedzisz z nami, a jutro czy tam kiedy będziesz chciała gdzie chcesz.
- Sami?- Zapytałam.
- Sami.- Odpowiedział.
- Obiecujesz?
- Obiecuję.- Odpowiedział. Uśmiechnęłam sie, a on mnie przytulił.- Nie gniewaj się.- Dodał.
- Nie gniewam się.- Powiedziałam i go pocałowałam. Jego przyjaciele zaczęli bić brawa i gwizdać. Od razu się od niego odsunęłam i schowałam się za nim.
- Dobra idziecie do nas czy co?- Spytał się Lou.
- Już idziemy.- Powiedział i zwrócił się do mnie.- Kocham Cię.- Na mojej twarzy zagościł uśmiech.
- Niall?- Zaczęłam nie pewnie.
- Tak kochanie?
- Pójdziemy jutro na łyżwy?
- Gdzie? Ja jeździć nie umiem.- Powiedział.
-Ja też nie.- Odpowiedziałam.
- Zgoda.- Powiedział i mnie pocałował w policzek. Następnie wróciliśmy do gry.


~*~
Dziś idę z Niall'em na lodowisko.  Właśnie z szafki wyjmowałam łyżwy, które schowałam.
- Idziesz na łyżwy?- Zapytała się Rose.
- Przestraszyłaś mnie.- Powiedziałam i spojrzałam na nią.- Tak idę.
- Dawno nie jeździłaś od śmierci mamy.- Powiedziała.
- Tak wiem, ale chyba czas przestać tym co było kiedyś.- Opowiedziałam lekko uśmiechając się.- Dobra idę pa.-  Dodałam żegnając się z przyjaciółką. Wyszłam pod b
udynek szkolny gdzie czekał na mnie Niall. Podchodząc do niego pocałowałam go w policzek.
- Jak Ci minął dzień?- Zapytał.
-Dobrze. Chodźmy.- Odpowiedziałam. Ruszyliśmy w stronę lodowiska, które jest czynne cały rok. Weszliśmy do budynek i kupiliśmy bilet wstępu. Niall poszedł po łyżwy, a ja zakładam swoje. Po chwili Niall ubrał wypożyczone łyżwy i razem weszliśmy na lodowisko.
- Megan ja jeździć nie umiem.- Powiedział, a ja się uśmiechnęłamw.- To nie śmieszne.- Dodał.
- Daj pomogę ci.- Powiedziałam  i złapałam go za rękę.- To nic trudnego. To jest jak jazdą na rolkach.- Dodałam.
- Powiedziałaś wczoraj, że nie umiesz jeździć, a tu proszę.
- W dzieciństwie jeździłam, ale potem przestałam.- Odpowiedziałam.
- Co się stało, że przestałaś?- Spojrzałam na niego.
- Później ci powiem.- Odpowiedziałam.- Ok teraz cię puszczę.- Dodałam. Odjechałam od niego, a on do mnie podjechał.
- No nauczyłem się.- Powiedział. Uśmiechnęłam się.
- To nie takie trudne.- On złapał mnie za rękę i zaczęliśmy jeździć razem.








* Oczami Niall'a*

Myślałem, że będzie trudniej, ale okazało się to łatwe. W pewnym momencie straciłem równowagę i upadłem na lód, a że trzymałem Megan za rękę upadła razem ze mną. Ona leżała na mnie, a ja się w nią wpatrywałem. Muszę przyznać, że ma ładne oczy i uśmiech.
- Na co się patrzysz?- Spytała.
- Na ciebie.- Odpowiedziałem. Dziewczyna się zarumieniła i próbowała powstrzymać uśmiech.
- Nie chce być nie miły, ale tu jest zimno.- Uśmiechnąłem się.
- Aaa tak już wstaję.- Powiedziała i po chwili wstała. Stanąłem i złapałem ją za rękę.
- Ładnie się uśmiechasz.
- Dziękuję. Wracamy?- Spytała.
- Tak chodź.- Powiedziałem i zeszliśmy z lodowiska. Poszedłem oddać łyżwy i wróciłem do dziewczyny.- Daj torbę poniosę ci.- Dodałem, a ona mi ją dała.
- Kiedy się znów widzimy?- Zapytała, a ja ją przytuliłem.
- Jutro w szkole przecież.- Powiedziałem
- Bardzo śmieszne.- Powiedziałam.- Nie chce ci zabierać czasu więc  jak coś to mów.- Dodała.
- Możemy jutro, ale gdzie?- Zapytałem.
- Możemy u mnie. Mój tata będzie w sądzie, a moja macocha pewnie na zakupach.- Odpowiedziała, a ja się uśmiechnąłem.
- To co jutro po szkole?- Zapytałem znowu.
- Myślałam żeby tak od rana.- Odpowiedziała.
- Wagary?
- Nie. Jutro mamy wolne.- Uśmiechnęła się.- To jutro o dziesiątej?
- Dobrze przyjdę.- Powiedziałem. Chciałem jej jeszcze powiedzieć, że ją kocham, ale jakoś nie mogło mi to przejść przez gardło.
- Pa Niall.- Powiedziała.
- Już doszliśmy?-  Spytałem zaskoczony. Megan się zaśmiała.
- Jak widzisz. Pa.- Powiedziała, a ja ją zatrzymałem.
- A buziak?
-Już.- Podeszła do mnie i pocałowała mnie w usta. Odsuwając się ode mnie uśmiechnęła się.- Kocham cię.
- Ja ciebie też.- Odpowiedziała. Źle się z tym wszystkim czułem i to po raz pierwszy. Pożegnałem się z nią i oddałem jej torbę. Wróciłem do domu. Ciągle myślałem o niej. Co się ze mną dzieję? Za każdym razem chce z nią spędzać jeszcze więcej czasu.


15 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ
______________________________________________________
UWAGA NOWY ZWIASTUN: 
Opis nowych postaci dam jak o nich wspomnę w rozdziale :)

26 komentarzy:

  1. O...Niall sie zakochal :P.czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha nextt ! <3 Biedactwo a chciał Tylko wygrać Zakład <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak ... Wreszcie mój upragniony moment <3 Kiedy kolejny rozdział ?? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty blog <3 Kocham <33 Czekam na next :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Superr <3 czekam na next xD oo wreszcie sie zakochał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciiuuu jakie słodkie.! ^^ Następne prosze. /Mii

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Wreszcie się zakochał :* Czekam na neext <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo się cieszę, że się zakochał <3 +świetny zwiastun, czekam na next rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Extraa! Nie mogę się doczekać next <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,super i jeszcze raz super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać naxta i superowy zwistun

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwww cudo *_* Dawaj szybko next :* I zapraszam do siebie :
    http://you-only-live-once-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dooobra.. Czy to normalne, że łza pojawiła się w moim oku na zwiastunie ???
    Mniejsza o to.. Jest cudowne ;*
    ~ Louall ; 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Aha.. Zapomniałam .. mogłabyś zobaczyć w wiadomości na hangouts .. ?
    Dzięki ; )
    ~ Louall ; 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Super Suuuuuper *___* Czyżby nasz Niall się zakochał *o* Jest już ponad 15 kom. ^^ Kiedy neext <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu :P Aż nie mogę się przestać uśmiechać. :P Nareszcie coś dociera do tego dziwnego ryjka Horana !

    OdpowiedzUsuń
  18. Popłakałam sie na zwiastunie. Zapowiada sie ciekawie i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny :D Niall nie kopnie Meg w dupe bo się w niej zakocha ! :D fajne tło, szczerze mówiąc te tło mi bardziej pasuję :) pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  20. nie nie nie ona musi być do końca z niallem omg do końcaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award:)
    Po wiecej informacji zapraszam tutaj:
    http://wmymsercutylko1d.blogspot.com/2014/02/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pierdziele, dawaj nexta bo umrę! Nie mogę się juz doczekać tego wszystkiego... Tej głównej AKCJI, blaaaagam! Czekam,czekam,czekam <3 kocham twój blog na prawdę! Jest cudowny:*

    OdpowiedzUsuń
  23. ZOSTAJESZ NOMINOWANA DO LBA
    http://dreamssotrue.blogspot.com/2014/02/lba-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku Niall się zakochał a chciał tylko wygrać zakład biedactwo ;_; Super zwiastun czeka m na Next :)

    OdpowiedzUsuń