niedziela, 1 grudnia 2013

Prolog i bohaterowie

- Gdzie znowu idziesz!- Krzyknęła.
- Daleko od Ciebie!- Odkrzyknęłam. Ona nagle wyszła z kuchni ze szklanką wody.
- Znowu idziesz się włóczyć ?! Mówiłam twojemu ojcu aby się wysłał do szkoły z internatem, ale on mnie nigdy nie słucha!- Krzyknęłam Kety. Ja już nie mogłam tego wytrzymać i wyszłam. Łzy płynęły mi z oczy. Ciągle się mnie czepia i to o byle co. Kety to moja macocha. Moja mama zmarła gdy miałam 14 lat. A ona weszłam w moje i taty życie. Tata ożenił się z nią po dwóch latach znajomości. Wtedy moje życie się zmieniło. Powoli mam tego dość. Chce uciec od niej jak najdalej, ale jednak coś mnie tu trzyma. Sama nie wiem co, ale mam nadzieję, że nie długo się okaże.




Bohaterowie:


Megan Black - Ma 19 lat. Na pozór uśmiechnięta i radosna nastolatka, ale w głębi siebie ukrywa ból i rozpacz. Wszystko ukrywa nawet przed najlepszymi przyjaciółmi. Uważa, że sobie poradzi, ale z dnia na dzień jest gorzej.





Niall Horan - Ma 19 lat. Udaję twardziela i kobieciarza, ale na prawdę jest inny. Przenosi się ze szkoły do szkoły bo sprawia problemy. W końcu trafia do szkoły Megan. Tam nadal udaję twardziela. Poza szkołą spotyka się z przyjaciółmi, imprezuję i dobrze się bawi.







Drugoplanowi : 

Zayn Malik -  Ma 20 lat i jest przyjacielem Niall'a. Poznaję Megan na imprezie. 




Liam Payne - Ma 20 lat i jest przyjacielem Niall'a. Megan poznaję na imprezie. 











Harry Styles - Ma 19 lat i jest przyjacielem Niall'a jak i reszty. Megan poznaję na imprezie.











Louis Tomlinson - Ma 21 lat i jest przyjacielem Niall'a jak i całej reszty. Megan poznaję na imprezie u kumpla.










Rose Blue - Ma 19 lat i jest przyjaciółką Megan.Myśli, że w życiu przyjaciółki jest wszystko dobrze i nie wtrąca się w jej sprawy do czasu.









Josh Small - Ma 19 lat. Przyjaciel, ale również były chłopak Megan. Chce ją odzyskać za wszelką cenę.















2 komentarze:

  1. Widziałam zwiastun, i ten blog mnie bardzo zaciekawił ;D mam nadzieję że mnie nie zawiedziesz ;* i jak mi spodoba się jakiś blog to tak łatwo mu nie odpuszczam ;) czytam i komentuje go do końca. Życzę weny i ja jak to ja zapraszam do mnie na bloga :
    http://historie-fantasy-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz nie moge doczekac sie kolejnych rozdziałow ; )

    OdpowiedzUsuń