sobota, 29 marca 2014

Rozdział 34

* Oczami Megan *

Siedząc na lekcji myślałam nad moim związkiem z Niall'em. Trochę się pogorszyło. W stosunku do mnie zrobił się taki chłodny. Unika tematów, niektórych. Męczy mnie to powoli, ale go kocham i nie chce od niego odchodzić.
- Megan słuchasz mnie?- Zapytała się. Mój wzrok skierował na nią.
- Tak.- Skłamałam.
- Coś mi się nie wydaję. Lepiej się skup bo uwagę dostaniesz.- Powiedziała i wróciła do prowadzenia lekcji.  Po chwili jednak zadzwonił dzwonek i zaczęłam się pakować. Wyszłam na korytarz i zaczepiła mnie Rose.
- Megan co się z Tobą dzieje? Ostatnio nie kontaktujesz, nie słuchasz na lekcji i unikasz wszystkich dookoła.- Powiedziała
- Daj spokój nic mi nie jest.- Odpowiedziałam.
- Nie. W końcu jesteśmy przyjaciółkami i chciałam bym wiedzieć co się z Tobą dzieję. Ja i Josh.
- Jesteśmy? Przyjaciółka nie mówi Ci abyś zerwała z chłopakiem, którego kochasz.
- Wiem zrobiłam źle, ale martwię się o Ciebie. Nie chce abyś później cierpiała.
- Jasne.- Powiedziałam.- Muszę już iść.- Dodałam. Postanowiłam iść z ostatniej lekcji i pójść do Niall'a. Droga nie zajęła mi dużo czasu. Gdy weszłam do jego mieszkania on z kimś rozmawiał przez telefon.
- Odwal się ode mnie! Nic dla Ciebie nie zrobię! Zrozum to w końcu do cholery!- Krzyczał, a ja podsłuchiwałam.- Powodzenia Ci życzę.- Dodał spokojnie i się rozłączył. Obrócił się przodem do mnie i był zaskoczony moją osobą.- Megan co ty tu robisz? Nie powinnaś być w szkole?- Zapytał.
- Niby tak, ale jakoś nie miałam ochoty w niej siedzieć.- Odpowiedziałam mu na pytanie.- Z kim rozmawiałeś?- Spytałam.
- Z nikim.- Powiedział mierząc mnie wzrokiem.
- Jasne.- Odpowiedziałam. Kolejny sekret przede mną ma.- Może mam sobie iść?- Spytałam.
- Tak będzie chyba lepiej.- Powiedział.
- Mhm rozumiesz.- Odpowiedziałam.- Może od razu mi powiedz, że z nami koniec?
- Co? Co ty gadasz. Nie chce tego.- Powiedział.
- Mówisz coś innego, a robisz coś innego.- Powiedziałam zła.
- Kochanie to nie tak.- Zaczął się tłumaczyć.
- Daj spokój. Już się nie tłumacz.- Powiedziałam.- Mam już dość tego.- Dodałam. Chciałam już iść, ale on mnie powstrzymał. Obrócił mnie do siebie i pocałował. 
Odwzajemniłam pocałunek. Całował delikatnie i namiętnie. Mimo to, że byłam na niego zła to nie mogłam się oprzeć tego pocałunku. Jednak w końcu się odsunęłam. Następnie mnie mocno przytulił.
- Myślisz, że to załatwi sprawę?- Zapytałam. On nic nie odpowiedział. Dopiero po chwili się odezwał.
- Ehh Megan obiecuję, że ja to wszystko załatwię, ale daj mi czas. Będzie dobrze.- Powiedział głaszcząc mnie bo po policzku.- Musisz mi teraz coś powiedzieć.- Zaczął poważnie.- Czy masz jakieś dziwne przeczucia?- Zapytał. Nie wiedziałam co mam powiedzieć. Przecież chyba nic mi nie grozi.
- Nie.- Odpowiedziałam krótko.
- To dobrze.- Powiedział.

* Oczami Niall'a *
Poczułem ulgę wiedząc, że jest bezpieczna. Nie mogłem jej nic powiedzieć. Przecież nie chce jej stracić. Muszę wszystko uporządkować sam. Nie chce już ją bardziej to mieszać. Tak jest już w to plątana
- Niall będę musiała już iść.- Powiedziała, a ją mocniej przytuliłem.
- Odprowadzę cię kawałek.- Powiedziałem i ubrałem bluzę. Razem wyszliśmy na zewnątrz i kawałek ją odprowadziłem.- Obiecuję, że wszystko się zmieni.- Powiedziałem gdy doszliśmy do miejsca, w którym się zazwyczaj rozstawaliśmy się.
- Kocham cię.- Powiedziała, a ja ją delikatnie pocałowałem w usta.
- Też cię kocham.- Powiedziałem.- Ja już pójdę. Zobaczymy się niebawem.- Dodałem.
- Dobrze. Pa.- Pożegnałem się z nią i wracałem do domu. Po drodze jednak zauważyłem Alex. Podszedłem do niej.
- Co śledzisz mnie!?- Uniosłem głos. Ona się jedynie uśmiechnęła.
- Mały kazał przekazać, że chce cię widzieć.
- Chyba śni.- Odpowiedziałem i chciałem ją odchodzić, ale ona złapała mnie za rękę.- Czego jeszcze chcesz?
- Nie chcesz znów rządzić Londynem jak kiedyś? Nie chcesz mieć znowu ludzi w garści? Nie chcesz do tego wrócić?- Spytała.
- Jakoś za tym nie tęsknie. Wręcz przeciwnie. Przez was prawie nie spędziłem czasu za kratkami! Zostawiliście mnie jak psa!- Uniosłem głos.
- Nie wierze w to, że się zmieniłeś.- Powiedziała.- Przyjdź do klubu Mały chce cię widzieć.- Dodała i odeszła. Nie wiedziałem czy iść tam. Postanowiłem iść do przyjaciół.  Wszedłem bez pukania do mieszkania Lou gdzie siedzieli wszyscy.
- Wrócili już.- Powiedziałem siadając na kanapie.
- Wiemy. Widzieliśmy już ich.- Odpowiedział Zayn.
- Spotkałem jeszcze Alex i przekazała mi wiadomość, że mały chce mnie widzieć.- Dodałem.
- Po co?- Zapytał się Louis.
- Sam nie wiem.- Wzruszyłem ramionami.
- Idź i  się dowiedz.- Powiedział Harry,
- Lepiej nie.- Odradził Liam.- Nie wiadomo co chce.-Dodał.
- Dajcie mi coś bo chce się napić.- Powiedział, a z miejsca stanął Lou i poszedł do kuchni. Po chwili wrócił i podał mi piwo.







* Oczami Megan *

Musiałam iść do sklepu. Wracając do domu nagle na kogoś wpadłam.
- Bardzo pana przepraszam.- Powiedziałam. Gdy się chłopak obrócił ujrzałam wysokiego blondyna. Zdjął swoje okulary i ujrzałam, że ma brązowe oczu. Uśmiechnął się do mnie.
- Nic nie szkodzi. Jestem Luke,a ty?
- Megan.- Odpowiedziałam.
- Ładne imię to ładnej dziewczyny.- Powiedział, a ja się lekko uśmiechnęłam.
- Dziękuję, ale ja już muszę iść.- Odpowiedziałam.
- Może ci pomóc z tymi zakupami?- Spytał. Spojrzałam na siatki, które miałam.
- Jeśli można.- Odpowiedziałam z lekkim uśmiechem na twarzy. Od wziął ode mnie reklamówki i skierowaliśmy się w kierunku mojego domu. Po drodze zaczęliśmy rozmawiać. Wyglądał na sympatycznego chłopaka. Był miły.
- Dziękuję, że mi pomogłeś.- Powiedziałam, a on się uśmiechnął.
- Nie ma za co. Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy.- Odpowiedział i odszedł. Ja wróciłam do domu i zaczęłam robić sobie kolację.

__________________________________________________
Przepraszam, że tak za nie dbałam tego bloga, ale w kwietniu piszę egzaminy i wgl :(
Postaram się aby rozdziały były częściej, a nie co tydzień. Co sądzicie o dzisiejszym?
Jak myślicie co chce Mały od Niall'a? Zgadnie ktoś? Jak myślicie czy przez te sekrety związek Megan i Niall'a się rozpadnie? Dowiecie się tego czytając opowiadanie xD Po za tym czekam na nowy zwiastun więc jak tylko się pojawi to wstawię go na bloga. 

12 komentarzy:

  1. mmm kocham <333 i powodzenia na egzaminach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! :))
    Ile rozdziałów przewidujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm sama jeszcze nie wiem bo zawsze rozdziały piszę na spontana :) Patrzę na gif lub na obrazek i mam zarys rozdziału, ale wracając do twojego pytania to może będzie mniej niż 100, ale kto wie może będzie 2 sezon :) xD

      Usuń
  3. *-* *-* *-* *-* ! Cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział genialny (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny <3 Chcę next! Kocham ciebie i twoje pomysły ......P.S.Możesz mi powiedzieć tytuły piosenek :7,20,21,22,6 plis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prooosze ! Podasz mi przynajmniej 20 i 21? To ważne!

      Usuń
    2. 20: https://www.youtube.com/watch?v=7IAeiJFaz5Q#start=0:00;end=3:32;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false
      21: https://www.youtube.com/watch?v=1ELDSeYnJjc#start=0:00;end=3:32;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false
      22: https://www.youtube.com/watch?v=UTGnBbMtuds
      7. https://www.youtube.com/watch?v=X1Fqn9du7xo
      6: https://www.youtube.com/watch?v=NrFQRn2yYWs#start=0:00;end=4:43;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false

      Usuń
  6. Cudownyyy *,* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszyyyy ! ; *

    OdpowiedzUsuń