poniedziałek, 10 marca 2014

Rozdział 30

* Oczami Megan *
Obudziłam się pierwsza. Spojrzałam na śpiącego blondyna i się uśmiechnęłam pod nosem. Wyglądał tak nie winie i słodko. Jego blond kosmyk opadał mu na czoło. Westchnęłam i obróciłam się w kierunku okna. Na zewnątrz było ponuro i po chmurnie. Nie lubiłam takie pogody. Nigdy nie miałam co robić w taki dzień. Po chwili usłyszałam ciche westchnienie. Obróciłam głowę w stronę odgłosu. Blondyn już nie spał. Uśmiechnął się do mnie promiennie.
- Dzień dobry.- Powiedział zachrypniętym głosem. Uśmiechnęłam się do niego i wtuliłam sięw jego tors.- Jak się spało?- Spytał.
- Dobrze.- Odpowiedziałam leniwie.
- Może dziś pójdziemy do wesołego miasteczka?
- Raczej nie bo pogoda nie dopisuję.- Odpowiedziałam odsuwając się od niego. On usiadł na łóżku i spojrzał przez okno.
- Ehh masz rację.- Powiedział i z powrotem się położył.
Objął mnie ramieniem, a ja się w niego w tuliłam. Siedzieliśmy w ciszy, ale to była przyjemna cisza.
- Niall?
- Mhm?- Mruknął abym kontynuowała.
- Masz jakieś marzenie lub życzenie?- Zapytałam odsuwając się od niego i usiadłam na łóżku aby spojrzeć na niego. On otworzył oczy i spojrzał na mnie.
-Mam.- Odpowiedział krótko.
- Jakie?- Spytałam.
- Gdybym ci powiedział nie było by to marzeniem, a życzenie i tak się nie spełni.- Odpowiedział smutno. Nastała cisza, ale teraz taka nie przyjemna.- A ty?- Zapytał przerywając cisze.
- Nie, już nie.- Uśmiechnęłam się lekko.- Ty byłeś moim marzeniem, a życzenie się już spełniło.- Dodałam.  Jego wyraz twarzy się zmienił. Nie mogłam nic wyczytać.
- Pójdę zrobić śniadanie.- Powiedział wstając. Za nim się obejrzałam chłopaka już nie było. Zastanawiałam się czy coś  nie tak powiedziałam. Wzięłam tylko głęboki wdech i sama zwlekłam się z łóżka.

* Oczami Niall'a*
To nie tak miało wyglądać. Ja miałem się w niej nie zakochać, a zakochuję się  w niej jeszcze bardziej. Czym bardziej spędzam z nią czas tym bardziej mi na niej zależy. Tak nie powinno być. Przecież ja nie wiem co to miłość. Usłyszałem po chwili zamykające się drzwi.  Wiedziałem, że idzie Megan bo kto inny.
- Megan będę musiał coś załatwić.- Powiedziałem, a on nic nie odpowiedziała tylko usiadła.- Postaram się szybko załatwić tą sprawę.- Dodałem  i spojrzałem na dziewczynę.
- Dobrze.- Opowiedziała.
- Naprawdę załatwię to najszybciej jak się da.
- Spokojnie załatw to co masz załatwić.- Uśmiechnęła się. Podałem jej talerz ze śniadaniem i wróciłem do pokoju. Szybki prysznic i się przebrałem w czyste ubrania. Szybko wyszedłem z domu i skierowałem się do klubu. Musiałem jeszcze pogadać z Małym.  Idąc ulicą myślałem jak uchronić Megan przed wszystkim co złe, jak uchronić ją przed samym sobą. Gdy doszedłem do kluby zauważyłem Nick'a. Podbiegłem do niego z myślą, że on coś wie.
- Nick.- Powiedziałem do niego gdy byłem wystarczająco blisko tak aby mnie usłyszał. On się obrócił i się uśmiechnął na mój widok.
- Niall kupę lat.- Zaśmiał się, a ja się lekko uśmiechnąłem.
- Daj spokój nie tak dużo.- Powiedziałem.- Słuchaj słyszałeś te plotki prawda?
- Tak, słyszałem i podobno ma wrócić za kilka dni, ale nie sam.- Odpowiedział na moje pytanie.
- Z kim?
- Alex.- Powiedział tylko jej imię a mi się już słabo zrobiło.
Jeśli ona wróci to nie chce jej widzieć. Ona zmieniła moje życie. Nie chce jej widzieć.
- To jest pewne?
- Na jakieś 90%.- Powiedział bez emocji.- Twoja była chce wrócić.- Zaśmiał się.- Co zaliczysz ją?
- Udław się!- Krzyknąłem.- Nigdy o niej nie mów gdy ja jestem pobliżu.- Dodałem zły.
- Wyluzuj. Nikt nie chce aby oni wracali prócz Małego.- Powiedział.
- Co? Przecież on nic o tym nie wiedział. Sam mi o tym powiedział.
- Ładnie z ciebie zadrwił.- Zaśmiał się pod nosem.- Przecież to jego sprawka, że on wraca i ona. Przecież on z nimi utrzymywał kontakt. On chce znów rządzić Londynem, ale bez niech nie uda mu się. Znam mniej więcej jego plany, ale wiesz to kosztuję.- Powiedział. Zmarszczyłem brwi i nie chętnie dałem mu w kieszeń 30 funtów.
- Masz na działki więc teraz gadaj.- Powiedziałem.
- Dobra, dobra spokojnie. No więc wiem to, że Mały sprowadza Luka i Alex po to aby znów działali razem. Luke był z tego co wiem w Stanach, a Alex gdzieś w Europie. Wiesz ich łatwo da się zachęcić do interesu. Dla nich zawsze liczył się hajs i towar.- Mówił.- Wspomniał coś jeszcze o tobie, że musi jeszcze ciebie w to wszystko wkręcić bo w końcu byliście najlepsi. Tylko jeszcze nie wie jak. Luke ma się dowiedzieć i mu powiedzieć chyba, że kogoś innego załatwi do tego.- Powiedział.
- Dzięki stary.- Powiedziałem klepiąc go w ramię.
- Nie ma za co, a tylko wiesz cicho sza. To ma być tajemnica bo inaczej mnie zabiję.- Powiedział i znikł za uliczką. Sam postanowiłem wrócić do domu. Chciałem pobyć teraz z Megan.  Tylko zamiast jej zastałem kartkę od niej.
" Poszłam do domu. Jak coś to zadzwoń. Tęsknie;*"

Odłożyłem karteczkę na stole i z kieszeni wziąłem telefon. Zadzwoniłem do Megan.
* Rozmowa telefoniczna *
- Hallo?- Usłyszałem.
- Czemu poszłaś?- Zapytałem.
- Czekałam na Ciebie i mi się przypomniało, że idę z tatą na służbową kolację.- Odpowiedziała.
- Na pewno o to chodzi?- Spytałem.
- Tak o to.- Odpowiedziała.
- Przepraszam cię.- Powiedziałem.
- Nic nie szkodzi. Niall ja muszę kończyć. Mam się przygotować.
- A gdzie będzie ta kolacja?
- W centrum Londynu w tej nowej restauracji. Kończę pa.-  Powiedziała i się rozłączyła.
* Koniec rozmowy telefonicznej *
Zrobiło mi się głupio za ten dzień. Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał. Zamiast go spędzić z Megan szukam jakich kol wiek informacji o Luke. Spojrzałem na zegarek było już po trzeciej. Postanowiłem się przejść. Ciągle się zastanawiałem co może zrobić Mały abym dołączył do niego. Dobrze, że nie wie o Megan. Jeszcze zaczął padać deszcz. Cały dzień się zapowiadał aż w końcu zaczął padać. Dochodząc do centrum Londynu byłem cały mokry. Wszedłem do restauracji, o której mówiła Megan. Kelner, który stał przy wejściu zmierzył mnie wzrokiem. Ja do niego podszedłem.
- Przepraszam jest tu może państwo Black?- Zapytałem, a on spojrzał na mnie jak na bezdomnego.
- Tak jest.- Odpowiedział po chwili.
- Dziękuję.- Powiedziałem i wyjąłem z kieszeni telefon. Napisałem do Megan, że jestem. Miałem nadzieję, że odpisze lub jedynie przeczyta i przyjdzie. Minęło może 10 minut, a ten facet ciągle się na mnie patrzył. W końcu do mnie podszedł.
- Niech pan wyjdzie. Wystrasza pan klientów. - Nie miałem zamiar się z nim kłócić i chciałem już wychodzić. Gdy nagle usłyszałem jej głos.
- Niall?- Obróciłem się i dziewczyna do mnie podeszłą.- Co ty tu robisz?- Spytała.
- Chciałem cię zobaczyć.- Uśmiechnąłem się i ją przytuliłem do niej.
- Jak cię mój ojciec zobaczy to będziesz miał kłopoty.- Powiedziała zmartwionym głosem.
- Mam to gdzieś.- Odpowiedziałem.
- Ja jednak nie. Niall nie zrozum mnie źle, ale nie chce abyś miał kłopotów.- Powiedziała.
- To chodź ze mną.- Powiedziałem.
- Nie mogę.
- Dalej chodź.- Dziewczyna zastawiała się co ma zrobić.
- Okej, ale czekaj na dworze.- Powiedziała, a ja pokiwałem głową. Wyszedłem na deszcz i już po kilku minutach wyszła Megan. - Gdzie chcesz iść?- Spytała.
- Na spacer.- Powiedziałem i złapałem ją za rękę.

Szliśmy w ciszy. Doszliśmy się w końcu do parku. W tle grała muzyka. Pewnie jakaś zabawa trwa. Zatrzymałem się i zbliżyłem się do dziewczyny. Złapałem ją w pasie.
- Niall co robisz?- Spytała.
- Chce z tobą za tańczyć.- Szepnąłem jej do ucha. Ona się uśmiechnęła i położyła swoje ręce na mojej szyi.
- Jesteś szalony.- Powiedziała, a ja się zaśmiałem. 
- Ten szaleniec ma dla ciebie jeszcze niespodziankę.- Powiedziałem, a następnie nastała cisza.

~*~
Wróciliśmy już do domu. Dałem Megan suche rzeczy, a ona poszła się przebrać. Sam zrobiłem to samo.
- Co to za niespodzianka, o której mówiłeś?- Zapytała siadając na łóżku.
- Już.- Powiedziałem.- Zamknij oczy.- Dodałem i spojrzałem na nią. Miała zamknięte oczy. Więc w tym czasie z szafy wyjąłem gitarę i usiadłem na przeciwko niej.- Możesz otworzyć.- Wykonała moje polecenie i już po chwili zacząłem dla niej grać i zacząłem śpiewać. Dziewczyna się uśmiechnęła.





People say we shouldn’t be together
We’re too young to know about forever
But I say they don’t know
What they’re talk - talk - talking about
(talk - talki - talking about)
Cause this love is only getting stronger
So I don’t want to wait any longer
I just want to tell the world that you’re mine girl
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about us
One touch and I was a believer
Every kiss it gets a little sweeter
It’s getting better
Keeps getting better all the time girl
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about us
They don’t know how special you are
They don’t know what you’ve done to my heart
They can say anything they want
Cause they don’t know us
They don’t know what we do best
It’s between me and you
Our little secret
But I wanna tell them
I wanna tell the world
That you’re mine girl
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about
us
They don’t know about us

Gdy skończyłem wytarłem jej łzy z policzka.
- Podobało się?- Spytałem, ale zamiast odpowiedzi dostałem całusa w usta.


10 komentarzy:

  1. Świetny :* jak zwykle ;*
    Jaki tytul ma ta piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie sweetasnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O m g :)))))) kocham too <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuu! Świetny, najlepszy blog jaki czytałam, nie no szacum pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstraaaaaaaaa :D Pisz next ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej cudowny! Taki słodki Nialler ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział. czekam na kolejny. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej nieziiiiiiiemski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział. W ogóle to najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam<<33

    OdpowiedzUsuń