niedziela, 5 stycznia 2014

Nominacja"The Versetil Blogger Awards"

Zasady nominacji:

- Musisz podziękować blogowi, który Cię nominował
- Następnie poinformować czytelników bloga. informuję was kochani czytelnicy, że dostałam
 nominację do The Versetile Blogger Awards
- Później ujawnić o sobie 7 faktów o sobie.
- Potem wypisać 11 blogów, które czytasz i twoim zdaniem zasługują na nominacje i poinformować

  ich o tym.

Jak widać zostałam nominowana do "The Versetil Blogger Awards". Nie wiem co mam powiedzieć bo jestem mile zaskoczona :)
Dziękuję autorce bloga: http://yoursure.blogspot.com/ za nominację :)

7 faktów o mnie:
1. Moją ulubioną piosenką jest " Diana"
2. W tym roku będę mieć 16 lat
3. Nie raz mam zboczone myśli, ale to rzadko
4. Napisałam do Niall'a na TT czy lubi bigos i mi nie odpowiedział xD
5. We wakacje byłam u babci :)
6. Razem z kuzynką na promenadzie krzyczałyśmy: " Potato"
7. Gdy jeździłam na rolkach z kuzynką to wywróciłam się dwa razy, ale pozbierałam się i jechałam dalej.


Blogi już nominowałam na moim innym blogu -------> http://jednokierunkowi111.blogspot.com/


Dziękuję za nominację, a rozdział powinien pojawić się nie długo :)

2 komentarze:

  1. Gratulacje
    Nalezy cie sie,czekam na nastepny rozdzial ;) :) ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na 13 :)

    OdpowiedzUsuń